تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده - 09177375800

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۲
مهر


دسته بندی انواع رادیاتور شوفاژ
رادیاتور پره ای
رایاتور پنلی
رادیاتور قرنیزی
حوله خشک کن
شوفاژ پره ای
رادیاتور پره ای قدیمی ترین نوع رادیاتور شوفاژ است و همانطور که از اسمش بر می آید، از کنار هم قرار گرفتن تعدادی پره تشکیل شده است. هرچه تعداد پره ها بیشتر باشد، قدرت گرمادهی آن هم بیشتر خواهد بود. رادیاتور پره ای از آلومینیوم یا فولاد ساخته شده است.
که معمولا از رادیاتور حوله خشک کن در حمام یا فضاهای نزدیک به آن و به منظور خشک کردن لباس و حوله استفاده می شود. رادیاتورهای تزیینی و رادیاتور های قرنیزی نیز در بازار دیده می‌شود که معمولا رادیاتور های تزئینی از جنس شیشه بوده با روی کار آمدن این نوع شوفاژ ها در پایانه های حرارتی تنوع جدیدی به چشم می‌خورد.

رادیاتور شوفاژ پره ای
علت نامگذاری برای این نوع شوفاز به این دلیل است که تعدادی پره در کنار هم این شوفاژ را ساخته اند که میزان گرمادهی به ازای تعداد پره و جنس رادیاتور بستگی دارد. باید دقت داشته باشید که در هنگام تعمیر شوفاژ نوع آن را حتما به تعمیرکار اعلام کنید تا موقعیکه در محل حضور می باشد تجهیزات لازم را همراه داشته باشد.
مزایای رادیاتور شوفاژ پره ای:
قابلیت انتخاب تعداد پره رادیاتور با توجه به میزان گرمای مورد نیاز محیط
در صورت خرابی یا سوراخ شدن پره امکان تعویض آن وجود دارد.
میزان انتقال حرارت بالا (ضریب هدایت حرارتی نسبتاً بالا(
نسبت به سایر انواع رادیاتور ها طول عمر و دوام بیشتر
رادیاتور شوفاژ پره ای در دو جنس های فولادی و رادیاتورهای آلومینیومی ساخته می شوند که انواع فولادی رادیاتور ها اغلب از ورق فولادی و به ضخامت ۱.۲۵ میلی متر ساخته شده و پره ها در کارخانه با پرس کردن ورقه های فولادی و همچنین جوش دادن آنها ساخته می شوند.
امروزه اغلب از رادیاتور پره ای که از جنس آلومینیوم می باشد استفاده می شود و رادیاتور های پنلی آلومینیومی به دلیل وزن کمتر و زیبایی که دارند در بیشتر منازل جای خود را تثبیت کرده اند


رادیاتور شوفاژ پنلی
این رادیاتورها نسل جدیدی از های شوفاژ می‌باشند که اغلب از ورق‌های فولادی ۱.۱۵ یا یک ماه از دو میلیمتری ساخته می شوند در این نوع رادیاتور ها به دلیل برخورداری از سطح حرارتی صاف می باشد، گرمای یکنواخت تری نسبت به نوع پره ای دارند. از لحاظ کاربری استفاده از این نوع، تناسب بیشتری با دکوراسیون داخلی منزل دارند، از جمله مزایای رادیاتور شوفاژ پنلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
وزن کم
زیبایی و شکیل بودن
نیاز کمتر به گردش آب
نسبت به نوع پره ای بازده گرمایی بیشتری دارد.
درصد انتقال حرارت بیشتر به وسیله تشعشع و در نتیجه برخورداری از آسایش حرارتی بیشتر
به دلیل این که از جنس فولاد می باشد، سازگاری بیشتری با پکیج ها دارد.
رادیاتورهای پنلی در انواع مختلفی مثل پنیر معمولی یا پنلی، ستونی و ویترینی در بازار یافت می شوند که یکی از مشکلاتی که این رادیاتورها دارند در صورت زنگ زدگی و یا سوراخ شدگی حتما باید تعویض شود و این از بزرگترین مزایای این سیستم رادیاتور شوفاژ می باشد.
رادیاتورهای حوله خشک کن
رادیاتورهای حوله خشک کن که اغلب در حمام جایگذاری شده است به منظور خشک نمودن حوله و لباس از آنها استفاده می شود و در بعضی موارد نیز برای گرم کردن حمام از این رادیاتورها داده می شود این نوع رادیاتورها از پنل هایی با لوله های افقی تشکیل شده است که حوله و لباس را بر روی این لوله ها آویز می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • تعمیر پکیج رادیاتور - فلاح زاده در شیراز