تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

تعمیر پکیج رادیاتور در شیراز - فلاح زاده - 09177375800

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۰
آبان


پکیج بوتان مدل پرلا پرو PERLA PRO 24RSI    


پکیج شوفاژ دیواری بوتان از لحاظ دسته بندی دارای پکیج شوفاژ دیواری فن دار و بدون فن ، دیجیتال و آنالوگ ، از نظر مبدل دارای تک مبدل و  دومبدل می باشند و متناسب با متراژ ساختمان دارای ظرفیت هایی از 22 تا 32 می باشند.
پکیج شوفاژ دیواری بوتان 22 جهت استفاده تا متراژ 105 متر مربع ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24 جهت استفاده تا متراژ 170 متر مربع ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 28 جهت استفاده تا متراژ 220 متر مربع ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 32 جهت استفاده تا متراژ 270 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد.


 مدلهایی که دارای اندیسKI می باشند از نوع پکیج های دیواری بدون فن و همچنین مدل هایی که دارای اندیس KIS  می باشند از نوع پکیج های دیواری فن دار می باشند , که عمل تخلیه دود و مکش هوا در این مدل ها از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص صورت می گیرد .
پکیج های دیواری بوتان سری های سی وی ، ورونا ، پارما ، اپتیما ، پرلا پرو ، بنسر پرو ، روما از نوع پکیج های دو مبدل می باشند . این نوع پکیج ها مجهز به دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی با کمترین میزان رسوب گیری می باشد.
پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار میگیرند که یا آب مورد استفاده دارای سختی ( املاح ) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بالاتر از 120 متر باشد .


پکیج های دیواری بوتان مدل  روما و پرلا مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش وضعیت‌های کاری مختلف دستگاه از جمله  دمای آب مدار گرمایش حین عملکرد عادی , دمای آب گرم مصرفی هنگام استفاده از آب گرم مصرفی وکدهای عیب‌یابی در صورت بروز اشکال در سیستم می باشند.
پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو از نوع پکیج های دو مبدل و فن دار می باشد و با راندمان حرارتی 93 درصد (براساس نظر سازنده) برای استفاده در واحدهای تا متراژ 150 متر مربع مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • تعمیر پکیج رادیاتور - فلاح زاده در شیراز